marți, 28 decembrie 2010

Proiectul lui Mircea Bologa a fost premiat la Gala Campionilor de la Timisoara

Infiintarea Asociatiei Judetene de Rugby Timisoara i-a adus lui Mircea Bologa premiul pentru cel mai bun proiect sportiv la Gala Campionilor organizata de Analog TV.

Eu am un proiect mai mare. Startul a fost dat anul trecut cand am reusit infiintarea unui nou club de rugby (Asociatia Sport Club Tatucu Giroc-Chisoda) dupa care am progresat prin infiintarea Asociatiei Judetene de Rugby Timis. Premiul a fost acordat pentru initiativa de a infiinta aceasta asociatie cu care ne dorim sa ajungem la urmatoarele obiective, sa spunem, strategice: dezvoltarea rugby-ului tag la nivel de scoli generale, a rugby-ului in 7 la nivel de licee, organizarea unui turneu de amploare in lunile Mai sau Iunie si atragerea cat mai multor copii spre sportul de performanta. In anul 2009 am fost nominalizati la Gala Campionilor petru Cel mai bun proiect din sport cu infiintarea clubului de rugby. In acest an nu ma asteptam sa avem un asemenea succes deoarece a concurat un club de fotbal si un nou club de rugby. Avem sustinerea Consiliului Local Timisoara care atat cat a fost posibil a fost prezent alaturi de noi prin sprijinirea actiunilor financiar cat si material in urma proiectelor depuse in decursul timpului. Desigur ca nu reuseam sa fac nimic de unul singur. Dl Prof. Chirita Ioan, Dl. Tatucu Marius, Dl. Patru Cojocaru, Dl. Toma Iosif Ionel, au fost alaturi inca de la inceput si m-au sustinut in toate initiativele pe care le-am avut”, a declarat pentru frr.ro, Mircea Bologa.
[Foto: www.analogtv.ro]
Video din februarie 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.



  ©Template by Dicas Blogger.