vineri, 20 noiembrie 2009

Garda de Fier - Marsul legionarilor din Storojinet



Pãmântul tãrii noastre geme !
Pãmântul care ne-a hrãnit !
Pãmântul tãrii noastre strigã,
De jidovime cotropit.

Cãci plaiurile mele sfinte,
Cãci codrii mei cei înverziti
Cãci muntii mei bogati în aur,
De jidovime-s jefuiti.

Priviti cum ghearele lui îuda
Adânc se-nfig în trupul meu,
Priviti, cum sângele meu curge,
Priviti cum jidovii mi-l beu.

Iar fiii mei, murind de foame,
Ajuns-au slugã la jidani;
Cãci frati de-un sânge si de-o mama,
Vândut-au neamul pentru bani.

În lãturi Iuda, neam de sape !
În lãturi jidoviti pãgâni !
În lãturi, serpi, nu scoateti capul,
Cãci apucãm securea-n mâini !

Destul ne-ati supt în tara noastrã !
Destul averea ne-ati furat,
Destul ne-ati sãrãcit copiii !
Destul, dar încã n-ati plecat ?

De Turci, de Lesi, scãpat-am Tara,
Tãtari, Maghiari înversunati;
Dar la jidani de vom lãsa-o,
Ne-or blestema ai nostri frati.

Ca ieri cu sânge cald plãtit-am,
Scãpând de Rusi acest pãmânt;
Dar la jidani de-l vom lãsa,
Nu ne-or primi fratii-n mormânt.

Veniti, crestini din toatã Tara !
Veniti, dreptatea e cu noi !
Veniti, sã ne-apãram pãmântul !
Veniti la crâncenul rãzboi !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.



  ©Template by Dicas Blogger.